Setelah hampir tiga tahun aku bertugas diutara aku mohon bertukar berhampiran dengan kampong halamanku. Permohonan aku diterima keranaada kekosongan. Buat beberapa bulan pertama aku berkerja saperti biasa tanpa ada apa-apa aktiviti, maklumlah di-tempat orang. Tiap-tiaphujung...

Kenapa cewek suka pakaiaan sexy? Jawabannya karena cewek suka di sanjung dan juga suka kalau ada orang yang kagum pada dirinya, untuk itulah para wanita melakukan apa saja untuk membuat pria mengakuminya. Sifat itu sudah ada dari...

Dalam kehidupan mereka berdua, Andre sangat mencintai Sherly. Andre telah melipat 1000 buah burung kertas untuk Sherly dan Sherly kemudian menggantungkan burung-burung kertas tersebut pada kamarnya. Dalam tiap burung kertas tersebut Andre telah menuliskan harapannya...

Kisah yang ingin aku paparkan adalah yang pernah terjadi kepada aku lima atau enam tahun yang lalu ketika bekerja disebuah syarikat swasta yang sekarang ni sudah tutup bungkus kerana mungkin atas balasan tuhan diatas perbuatan...

Masa umur ku 15 tahun aku merasa badan ku sudah pun membesar ke maxima. Berdiri 5′ 4″, dengan berat badan 180 paun, aku membayang kan diri ku semacam penyanyi Sharifah Aini lebih2 lagi aku ni...

Ustazah Rohana, berusia 26 tahun, baru melangsungkan perkahwinan. Turut tinggal bersamanya, Atan adik bongsunya yang diamanahkan oleh orang tuanya di kampung untuk menjaganya dan memberi peluang mendapat pendidikan di Bandar. Seperti biasa, Ustazah Rohana pergi...

Sepanjang cikgu Khir pergi kursus, aku gelabah tak terkira, Nafsu akuselalu membuak-buak merindui tubuh ku di perlakukan seperti sundal. Hari tu aku off, jadi aku ke bandar. Aku singgah kat kedai baju, saja nak tengok-tengok....

Selama satu minggu Ibu Mertuaku berada di Jakarta, hampir setiap hari setiap ada kesempatan aku dan Ibu Mertuaku selalu mengulangi persetubuhan kami. Apalagi setelah Indri istriku ditugaskan ke Medan selama tiga hari untuk mengerjakan proyek...

Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan yang lepas, Zainab adalah kawan chat Yahoo! dan aku temui dia beberapa minggu sebelum itu di dalam room selangor. Dipendekkan kata, selepas puas mengayat Zainab, dia telah bersetuju...

Pengalaman Jilat Memek Nyokap- Gue mau nyeritain pengalaman gue yang aneh tapi lucu, deh. ‘Kali aje elu elu semua pade ketawa. Ceritanya gini, waktu itu gue kebetulan lagi mandi dan ada yang ketok-ketok pintu terus...

Mata Roslan hampir terlelap kelesuan apabila dia terdengar bunyi tangisan kecil Lia. Roslan membuka matanya dan melihat gadis manis itu sedang teresak-esak. Nasib baik tak ramai orang yang masuk ke tandas awam lelaki ketika itu. “Kenapa...

“Salam bang. Abang nak beli tak Kismis serta kalendar 2012 saya ni..?” tegur seorang gadis belasan tahun. Roslan mengangkat wajahnya dari menghadap hidangan nasi lemak yang sedang dinikmatinya lalu matanya memandang tepat ke arah gadis remaja...

Nama saya Erwin (23 tahun), WNI keturunan yang tinggal di Bandung dan kuliah ekonomi manajemen di Universitas Maranatha. Kuliahku agak tersendat karena keranjingan membantu orang tuaku menjalankan usaha percetakan keluarga kami, jadi SKS-nya kuambil sedikit-sedikit biar...

Apa yang ada dibenak anda jika kita mendengar/melihat kalimat tersebut? pasti masing-masing mempunyai pemikiran berbeda. arti Abg itu sendiri secara umum adalah anak baru gede, artinya seorang anak yang dalam masa puber, butuh perhatian, mengekspresikan...