Cerita mesum

Cerita Sex JIRAN BARU

Cerita mesum –¬†Sedang aku asyik mengelap kerete ku di hadapan rumah?ku tiba-tiba sebuah lori 2 tan berhenti disebelah?rumah ku. Muatan lori tersebut di penuhi barang? perkakas rumah. Aku tahu tentu rumah yang sudah lama?kosong itu akan berpenghuni penyewa baru agak nya. Aku?lihat di belakang lori sebuah iswara areoback hijau?mengekori dan berhenti di seberang jalan.sedang?pemandu lori dan kelindanya mula memunggah barang?untuk di turunkan ku lihat seorang wanita turun dari?kereta iswara tersebut.orangnya lawa juga umur lebih?kurang 34 tahun ada budak kecil berusia 3 tahun?mengekori dia mungkin anaknya.tapi mana suaminya??apabila dia menghampiriku dia mengukir sebuah senyuman?kearahku cantik orangnya . Kulit putih muka bujur dan?bodynya puhhhh.. membuatkan aku menelan air?liur..solid beb..

?kak?asal dari mana??tanyaku?.

?kelantan?.? jawabnya?

?kena tukar kat pahang ni?isnin start kerja ?.?

Baca Juga: [REAL STORY] CERITA TENTANG ALYA

?kerja apa?..tanyaku lagi?

?cikgu ? jawabnya?

Lalu dia menunduk untuk mengakat kotak yang penuh?dengan pakaian?dia mengadap kearahku? terpampang?didepanku..dua busut yang segar beralor dicelahnya..?dapatku lihat dengan jelas dari celah baju kebaya?kuning yang dipakainya?tak berkelip mataku?.?isteriku di dapur menolong mengemas perkakas dapur..?dia perasan pulak?aku tengok tetek dia?dia tersipu?malu lalu menutup?dadanya yang terdedah tu dengan?tangan?

?tak berkelip sapanya..??aku terkejut?

Esoknya aku menghantar isteriku balik kerumah ibu?mertuaku?di kampung..petang ahad baru aku ambil?dia?sebab sekolah cuti..anak aku aku hantar lama dah?kat rumah tok dia..isnin ni sekolah buka?.aku?terpaksa balik kerumah ku petang ni kerana ada orang?nak tengok kereta..aku kerja part time jual kereta?secondhand?sampai di rumah ku kulihat jiran baruku?sedang menyapu sampah di laman rumahnya puhhh?pakai?t shirt..kain nipis..semasa dia menunduk?membelakangkan ku kulihat dengan jelas aloor?punggungnya yang bulat..dan bingkai seluar dalam di?pipi daging punggungnya?bergegar iman ku?.

?boleh tolong akak tak?..? sapanya ketika aku mula?memulas tombol pintu rumahku?.

?tolong ape kak?? tanyaku..

?lampu bilik air tak idup ?.?

Selesai mandi aku pakai seluar pendek tanpa memakai?seluar dalam ?dan t shirt hitam?lalu aku?kerumahnya?.dia memanggil aku masuk?lalu aku?kebelakang rumah ku?mengambil tangga laluku bawa?masuk ke bilik air..ku tegakan tangga ..lalu aku?memanjat?.ku lihat matanya tak lepas dari melihat?kaki seluar ku..aku tau dia dah nampak kepala kote ku?dicelah seluar pendek ku?

?tengok ape tu??tanyaku..

Dia terkejut?Aku berjaya repair lampu tu?.dalam?bilik mandi terang ?

?baru jelas..kataku..

dia tersipu?tapi masih tercegat dekat tangga..aku?turun perlahan..dan.tergelincir sedikit?di menyambar?tangan ku agar aku tidak jatuh tangannya memegang bahu?ku aku tergerak kedapan dan muka ku tersentuh?mukanya?

Dia mendengus?aku memeluknya dari belakang, dia?merontaa?pelukan ku semakin kemas?

?Tak nak la man ..nanti anak sedar?..? aku tak?mempeduli rayuannya..syaitan menguasaiku lalu ku gosok?kote ku yang mula mengeras..dilurah punggungnya..yang?masih di baluti?kain sarung?tangan ku mula meramas?teteknya yang membusut ..dia mengeliat?..ku uli..ku?gentel puting yang mula mengeras di dalam coli?pinknya??mmmaannn?issskk??

Aku tau dia mula merasai sesutu nikmat yang?asyik?aku selak baju t nya terselah dua gunung yang?membengkak?ku tolak colinya keatas lalu?tersembul..teteknya yang putih melepak?.ku pusingkan?badannya mengadap kearah ku lalu kudekatkan mulut ku?ke puting tetek sebelah kirinya ku sedut,..ku jilat??dia mengeliat sambil tangannya meramas?kepalaku..tangan ku mula mencari cipapnya kuraba..di?celah pahanya terasa cipapnya yang tembab..membengkak?dimana alor yang mebelah ditengah itu ku?jolak?.payah?aku terus menyentap kainya kebawah
terserlah cipapnya yang tembab..masih dibaluti panties?pink?

Sambil mulut ku menghisap tetek nya tangan ku menyusup?masuk kedalam pantiesnya ku rasakan cipak nya lembut?di tumbuhi bulu halus?ku belai ku?gosok?..isssskkhh?man sedap mannn?.aku mencari?biji di celah alor..cipaknya..ku temui?ku?uliii?dia mengeliat?.

?cepat mann..akak tak tahan niiii?..?

?buka sseeluar mmannn,..? suaranya tersekat..

Aku melondeh kan seluar ku?terpacul?sejataku?menegak ..keras?dan berkilat?lalu dia?memegang batang ku..di acukan kemuka cipapnya?sambil?berdiri..memang payah masuk?aku pusingkan badanya?membelakangkan aku aku bongkokkan badanya ?lalu?tersembul pantatnya mengadap kearah ku lalu ku halakan?kepal kote ku kearah alor yang sudah basah dek air?barahi ..pelahan lahan ku tikam..sedikt demi sedikit?ku benamkan kote ku?alor yang tadi tertutup rapat?membuak terbuka menerima tikaman kejantan ku lalu?kubenamkan habis?

?aaaahhhha?man iskkkhhh sedddapppnya mannnn?..?

Ku tarik keluar?.kutikam?kutarik?lagi?punggungggnya begoyang?mulutnya tak?henti?.berbunyi mcam kepedasan?

?issskkhhh?..aahhh?man laju lagii?aka tak tahan
niii??

Batang ku semakin mengemban..kemutan?pantatnya?semaki galak?sorong tarik semakin?cepat?dan aku tak tahan?kkkaakk?man?nakkk?.ter?.cussss..cusss?pancutan air mani ku?deras..mememenuhi..rahimnyaa?ku hentak rapat..6 das?tembakan ?..aku terkulai layu dia?kepuasannn?

Related Post

Tags: